حلما دیجیتال مارکتینگ

مقالات آموزشی در مورد دیجیتال مارکتینگ، سئو و بهینه سازی سایت، تبلیغات در گوگل و ...

حلما دیجیتال مارکتینگ

مقالات آموزشی در مورد دیجیتال مارکتینگ، سئو و بهینه سازی سایت، تبلیغات در گوگل و ...

قیمت گوسفند زنده در تهران + نرخ خرید دام زنده امروز 98

فروشگاه های  فروش گوسفند زنده و فروش دام زنده به منظور ارائه گوسفند زنده و دام زنده در شهر تهران تاسیس گردیده است دامداران پاک، جز مجموعه‌های است که خدمات دامی را با قیمت گوسفند زنده روز در بازار تهران ارائه میکند و ا توجه به مشکلات فراوانی که در مسیر تهیه دام زنده در تهران وجود دارد سعی ما بر این است که بتوانیم با استفاده از فضای مجازی خصوصا وب سایت بهترین خدماتمان را به مشتریان عزیزمان ارائه دهیم .

خدمات مخصوص دامداران پاک:

  • خرید و فروش گوسفند زنده در تهران به نرخ دام زنده روز
  • ارائه گوسفند زنده سالم و بهداشتی
  • ارسال رایگان در محل به همراه قصاب
  • ارسال گوسفند زنده به تمام نقاط تهران به قیمت گوسفند زنده روز 98
  • پرداخت وجه در محل پس از تحویل دام زنده
  • دارای مجوز دامپزشکی
  • ارائه دام زنده با سرعت بالا
  • ارسال گوسفند و دام زنده برای تمامی مراسم ها
  • نگهداری از دام زنده و گوسفند زنده در شرایط کامل بهداشتی
  • برنامه ریزی دقیق برای تغذیه اصولی گوسفند زنده
  • ارائه تخفیف‌های مختلف برای مناسبت های مذهبی

باتوجه به خدماتی که گفته شد شما میتوانید مطمئن باشید که گوسفند ارائه شده به شما از لحاظ سلامت و کیفیت در رده بالایی قرار دارد و گوشت حاصل از گوسفندی که از ما خریداری میکنید بسیار مرغوب خواهد بود. از طرفی مجموعه دامداران پاک سعی دارد تا با ارائه قیمت گوسفند زنده 98 و قیمت دام زنده روز ، هزینه مناسبی را برای خرید گوسفند زنده به شما ارائه بدهد.

نرخ خرید گوسفند زنده:

خرید دام زنده و قیمت گوسفند زنده به عوامل مختلفی بستگی دارد، که یکی از آن ها نژاد گوسفندان است. همانطور که میدانیم تمامی حیوانات دارای نژاد های متفاوت هستند و در هر جایی از دنیا شما می توانید نژادهای مختلف حیوانات را ببینید. گوسفندان هم همانند این حیوانات از نژادهای مختلفی برخوردار هستند که هر یک از این نژادها خصوصیت های ظاهری رفتاری و بدنی خاصی را دارند. یکی از این نژادها کردی در مناطق کوهستانی به زندگی خود ادامه می دهند که ظاهرشان مطابق با محیط زیست آنها می باشد برای مثال: می‌توان گفت دارای دست و پای قوی که می توانند از کوه های با شیب تند به راحتی بالا بروند برخی از این نوع پستاندار در مناطق بیابانی که از نظر آب و هوایی زندگی می کنند ، که از ویژگیهای مطابق محیط زیست خود می باشند از خصوصیت های بارز این نوع گوسفندان در چنین مناطقی که از نظر آب و هوایی کاملاً گرم است می‌توانند با نبود تغذیه کافی و حتی آب بیشترین تحمل را داشته باشند که در نوع خود می‌توانند یکی از بهترین نژادهای این دسته از پستانداران باشند. یکی دیگر از خصوصیت‌های گوسفندان کردی که در مناطق کوهستانی غرب کشور ایران در حال پرورش هستند این است که می توانند تا دمای ۴۰ درجه بالای صفر به زندگی و حیات خود ادامه دهند و همچنین می توانند در سردی های هوا تا ۳۰ درجه زیر صفر به راحتی تحمل کنند. و طبیعتا قیمت آن نسبت به قیمت گوسفندان دیگر بالاتر است.

به همین ترتیب هرچه شرایط پرورش دام زنده و گوسفند سخت تر باشد و میزان گوشت و شیری که ارائه میدهد بیشتر باشد قیمت دام زنده  بالاتر میرود

یکی دیگر از عوامل خرید دام زنده و قیمت گوسفند زنده به مرکز پرورش و وزن و سلامت گوسفند برمیگردد که همان ابتدا درباره وضعیت خوب و کیفیت بالای دام‌های زنده مجموعه دام زنده توضیح داده شد و شما با خیال راحت میتوانید خرید گوسفند زنده خود را از مجموعه ما انجام دهید و برای اطلاع از قیمت گوسفند زنده 98 و قیمت دام زنده روز به سایت ما به آدرس damdaranpak.com مراجعه کنید.

 

الگوریتم های گوگل - معرفی الگوریتم های جدید گوگل

الگوریتم های گوگل هر یک دارای مقاصد مختلفی هستند ولی در مجموع هدف همگی آنها بصورت کلی انتخاب بهترین وب سایت ها جهت نمایش در صفحه نتایج جستجو برای کاربران است. در این مطلب الگوریتم های گوگل ابتدا به اجمال معرفی شده است که در پست های آتی بصورت کامل هر کدام از آنها تشریح خواهند شد.


شرکت گوگل به عنوان یکی از برترین شرکت های موتور جستجو که تمام تمرکز آن بر روی جستجوی مشتریانش است باید شرایطی را ایجاد کند که کاربرانی که از این موتور جستجو استفاده می کنند در کمترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه خود برسند. به کلیه تکنیک ها و روشهایی که در داخل و خارج از وب سایت انجام می شود که باعث شده جایگاه وب سایت در موتورهای جستجو بهبود پیدا کند سئوگفته می شود.


همواره وب سایت های بسیاری هستند که برای دستیابی به رتبه های برتر در موتور جستجوی گوگل و بهینه سازی سایت همچنین آوردن کلمات کلیدی خود به صفحه اول گوگل از روش های نادرستی استفاده می کنند ولی الگوریتم های گوگل  که توسط تیم برنامه نویسی شرکت گوگل به روز رسانی می شوند این وظیفه را بر عهده دارند که جلوی این کارهای غیر اخلاقی را بگیرند.


الگوریتم های گوگل را در این مطلب برای شما به طور خلاصه معرفی می کنیم و برای توضیح کامل در مورد هر یک از این الگوریتم ها شما را به مقالات بعدی ارجاع می دهیم.

مهم‌ترین الگوریتم‌های گوگل چیست؟

هر یک از الگوریتم‌های گوگل با نام یک حیوان نامگذاری شده است که اگر با شخصیت هر حیوان آشنایی داشته باشید می‌توانید حدس بزنید وظیفه این الگوریتم چیست. به عنوان نمونه همه ما کبوتر را به عنوان نامه‌بر یا پرنده‌ای که هر جا برود، باز به محل زندگی خود برمی‌گردد می‌شناسیم. گوگل نیز الگوریتمی به نام کبوتر دارد که وظیفه آن رتبه بندی کردن نتایج بر اساس موقعیت کاربران است.


یعنی اگر شما که در ایران قرار دارید، به جای جستجوی فارسی درباره یک موضوع در اینترنت از جستجوی انگلیسی استفاده کنید؛ گوگل به صورت پیشفرض به کمک این الگوریتم نتایجی را نشان خواهد داد که در ایران قرار دارند و مربوط به سایت‌های فارسی زبان است.


هر یک از این الگوریتم‌ها به صورت مداوم در حال به‌روزرسانی هستند که در طول یک سال ممکن است کلیه الگوریتم‌های گوگل در مجموع برای چندین هزار بار تغییر به خود گرفته باشند. علاوه بر این هر الگوریتم نیز ممکن است به چند الگوریتم کوچکتر هم تقسیم بندی شده باشد. در زیر لیستی از مهم‌ترین الگوریتم‌های گوگل را مشاهده می‌کنید که به معرفی وظیفه هر یک از آنها می‌پردازیم.


۱- الگوریتم پاندا گوگل Panda

همه ما پاندا را حیوانی آرام و کنجکاو می‌شناسیم که دوست دارد با هر چیزی کلنجار رود. پس تصور کنید که الگوریتم پاندا دوست دارد که مدام به سایت شما سر زده و محتوایی که مینویسید را بخواند و در آن کاوش کند.


وقتی یک خواننده در حال خواندن کتاب است، باید همه چیز از جمله قواعد نگارشی محتوا استاندارد بوده و اطلاعات مفید را به خواننده بدهد. وقتی کتابی می خوانید که از کلماتی تکراری استفاده شده و هنگام خواندن حس کنید که یک ربات این کتاب را نوشته است در نهایت چیزی از آن متوجه نخواهید شد.


پاندا گوگل هم دوست ندارد که چنین وضعیتی رخ دهد. بنابراین مطالبی که کوتاه باشند، از کیفیت خوبی برخوردار نباشند یا اینکه کپی شده باشند برای این حیوان جذاب نبوده و تصمیم بر این می‌گیرد که نمره خوبی به شما ندهد. پس برای اینکه بتوانید از این الگوریتم نمره خوبی بگیرید باید چه کار کنید؟


محتوایی جامع بنویسید

خواندن متن‌های کوتاه برای به دست آوردن اطلاعات کاری کاملا اشتباه است. مثل این خواهد بود که دو کتاب با عنوان یکسان وجود داشته باشید، در یک کتاب بیش از ۵۰۰ صفحه اطلاعات در ان زمینه تهیه شده باشد که جامع و شامل است و هر چیزی از موضوع را در بر می‌گیرد.


اما در کتاب دیگری با کمتر از ۲۰ صفحه محتوایی نوشته شده باشد که صرفا یک سری اطلاعات ناقص و بی کیفیت در آن قرار دارد. در این حالت حس خواهید کرد که در حال خواندن کتاب داستان دوران کودکی‌تان هستید.


پس سعی کنید همیشه محتوای خوب بنویسید و از خلاصه نویسی دوری کنید. چرا که این پاندای دوست داشتنی همه صفحات سایت‌ها را بررسی کرده به قدری باهوش است که می‌داند یک محتوای خوب و با کیفیت نمی‌تواند در کمتر از ۱۵۰۰ کلمه قرار گیرد.


از تکرار کردن بپرهیزید

این حیوان از اینکه با تکرار کردن یک موضوع به شکل‌های مختلف در چند پاراگراف که سعی کنید وی را تفهیم کنید رابطه خوبی ندارد و حس می‌کند که او را کودن فرض کرده‌اید. بنابراین از تکرار کردن بپرهیزید و سعی کنید به بهترین شکل ممکن و به صورت خلاصه و زبانی که برای پاندا و خوانندگان سایت به سادگی قابل فهم است پیغام خود را برسانید.


باز هم این نکته را به خاطر داشته باشید که این پاندا همه محتوای وب را خوانده و جایی برای خواندن محتوای تکراری ندارد. اگر قرار است از همان موضوع بنویسید، بهتر است که از زاویه دیگری به موضوع نگاه کنید.


محتوای خوب بنویسید و از گلچین کردن دوری کنید

باز هم به همان نکته می‌رسیم که پاندا کل وب را از بر است. پس سعی نکنید که با جمع آوری چند پاراگراف از چند سایت باز هم این حیوان را کودن فرض کنید و سعی بر این داشته باشید که یک محتوای جدید خلق شده است.


وقتی پاندا از این موضوع مطلع شود سایت شما را از این نظر جریمه خواهد کرد.


۲- الگوریتم پنگوئن گوگل Penguin

پنگوئن حیوانی است که اگر آن را در تنهایی ورانداز کنید در اعماق فکر خود فرو می‌رود که نشان از درون گرایی این حیوان دارد. اما بر خلاف درون گرایی بودنش ارتباط خوبی با دیگران برقرار می‌کند و از تکرار کردن هم بیزار است. پس باید سعی کنید چیزهایی که این حیوان دوست دارد را در سایت خود فراهم کرده و از چیزهایی که بیزار است استفاده نکنید.


تا چند سال پیش وقتی سایتی محتوایی را منتشر می‌کرد، سریع شروع به لینک سازی کرده و با لینک‌های اسپم سعی در قرار دادن سایت در رتبه بالا داشت. این کار باعث میشد سایت‌هایی رتبه بگیرند که وقتی به آنها مراجعه می‌کردید با محتوایی که اصلا ارتباطی به موضوع شما ندارد مواجه شوید. یا اینکه در حالت بهتر آن محتوایی بی کیفیت که پاندا آن را نپذیرفته است را هم ببینید. اما چون در این زمان خبری از پنگوئن نبوده است تا این سایت‌ها را جریمه کرده و سر جایشان بنشاند، باعث شده تا رتبه خوبی داشته باشند.


تصور کنید یک نامزد انتخاباتی هستید که برای برنده شدن در انتخابات سعی دارید به روش‌های مختلف تقلب کرده و رای‌های زیادی را از آن خود کنید، این کار می‌تواند با خرید رای یا دادن امتیاز به افراد باشد. در پایان انتخابات رای‌های زیادی دارید، اما وقتی آرا شمارش می‌شود مشخص خواهد شد که این افراد اصلا حق رای نداشته‌اند، یا اینکه رای خالی به صندوق انداخته شده است. بنابراین شما به یک‌باره از رتبه‌ی یک و دو به قعر نتایج جستجو سقوط می‌کنید.


گذشته از بررسی لینک‌ها بررسی کردن کلمات کلیدی لینک شده به صفحات هم وظیفه پنگوئن است. وقتی لینک‌هایی با کلمات کلیدی اصلی به صفحات سایت داده شده باشد که ارتباطی با موضوع ندارند پنگوئن شما را جریمه خواهد کرد. اما به دلیل درونگرا بودن به شما نخواهد گفت که جریمه شده‌اید، این شما هستید که باید تشخیص دهید آیا پنگوئن با شما قهر کرده است یا خیر!


برای آشتی با پنگوئن هم نگران نباشید. اگر چنین اتفاقی رخ داد، این حیوان با شما دوست شده و ارتباط صمیمی قبل را خواهید داشت که شرط آن اصلاح لینک‌ها و کلمات کلیدی است. یعنی باید تمام لینک‌های جعلی را به کمک ابزار Disavow the links گوگل وبمستر حذف کنید. همچنین می‌توانید با تمرکز روی تولید محتوا سبز و بهینه از پنگوئن بخواهید که بین شما وساطت کند.


۳- الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل Hummingbird

مرغ مگس خوار حیوان بعدی بود که گوگل به خاطر داشتن شخصیت دقیق، سریع و جدی از وی خواست تا وظیفه رساندن مفهوم به جستجو کننده را به نهایت کیفیت برساند. به عبارت ساده‌تر این الگوریتم می‌تواند با دیدن هر کلمه و کلید روی نتایج که توسط کاربران انجام می‌شود، تمام کلمات مترادف و مرتبط با آن را در سریع‌ترین زمان ممکن پیدا کند و با دقت بالا شما را به خواسته‌تان برساند.


سپس با ایجاد یک رابطه معنایی بین کلمات به دنبال ساختن مجموعه‌ای از کلمات خواهد بود که برای صفحه مورد نظر کاملا مرتبط هستند. این الگوریتم با تجزیه و تحلیل عبارات جستجو شده توسط کاربران نتایج بهتری را به کاربران نمایش داده و نتایج خود را هم بهبود می‌بخشد.


پس میتوان نتیجه گرفت که این الگوریتم تاثیر مستقیمی در نتایج رتبه بندی ندارد و صرفا عباراتی را که کاربر جستجو کرده بررسی می‌کند تا به یادگیری خود برای نمایش نتایج بهتر به جستجو کننده کمک کند.


فرض کنید در گوگل به دنبال عبارت«خرید هاست خوب» هستید و قصد دارید اطلاعاتی را در زمینه انتخاب هاست مناسب برای سایت خود به دست آورید. در این صورت گوگل متوجه خواهد شد که شما به دنبال راه‌اندازی سایت به کمک هاست و سرور هستید که این موضوع به کسب و کار اینترنتی ربط دارد. اما ممکن است که با یک غلط املایی به جای نوشتن هاست بنویسید«هاستل» در این صورت باز هم گوگل تشخیص خواهد داد که شما به دنبال چه چیزی هستید.


حال در رابطه با به دست آوردن اطلاعات برای خرید هاست، هر کسی می‌تواند یک جستجو انجام دهد که شامل کلماتی مثل بهترین هاست، بهترین هاست لینوکس، برترین هاستینگ ایران کدام است و… باشد. در این صورت اتفاقی رخ می‌دهد که ممکن است در همه این کلمات بر روی یک صفحات از سایتی کلیک شود. بنابراین مرغ مگس خوار بر اساس جستجو و کلیک کاربران به این نتیجه می‌رسد که این مقاله مربوط به چه موضوعی است و حال که هر جستجویی با این کلمات و کلمات مترادف شود، صفحه شما را رتبه بندی خواهد کرد.


۴- الگوریتم تکاملی RankBrain

این مرغ مگس خوار دارای یک الگوریتم تکاملی دیگری به نام RankBrain است. در این الگوریتم سعی می‌شود که علاوه بر ایجاد ارتباط معنایی بین کلمات کلیدی، با سایت‌هایی که در آنها به اصل کاربرپسند بودن توجهی نشده است شناسایی کند.


به عبارت دیگر این الگوریتم تکاملی سعی دارد که جزئیات بیشتری از رفتار کاربر را زیر نظر بگیرد و سپس با کمک این داده‌ها مسیر و الگوی رتبه بندی را به شکل پیچیده‌تری انجام دهد.


5- الگوریتم گورخر گوگل Zebra 

گورخر حیوانی است که زودرنج است و اگر با آن شوخی بی موردی کنید، کارتان را با لگد زدن، یکسره خواهد کرد، طوری که حتی اگر پاندا، مرغ مگس خوار، پنگوئن، کبوتر و سایر حیوانات موجود در باغ وحش گوگل هم وساطت کنند باز هم بی فایده است. این حیوان به خیال خود رازی را در خود دارد، در صورتی که برای همه آشکار است و این راز چیزی نیست جر اینکه به خرید اینترنتی علاقه زیادی دارد.


بنابراین این الگوریتم وظیفه بررسی کیفیت فروشگاه‌های اینترنتی را دارد که قرار است جلوی ترویج و گسترش فروشگاه‌های اینترنتی تقلبی و کلاه برداری را بگیرد. درست مثل خطوط سیاه و سفید گورخر که حشرات را از خود دور می‌کند.


این الگوریتم وظیفه دارد که ساختار سایت، امنیت فروشگاه، طی کردن مراحل خرید در فروشگاه، اطلاعات آدرس فیزیکی و ارتباط با فروشگاه و هر چیزی که منجر به ایجاد اعتماد مشتری به فروشگاه‌های اینترنتی شود را بررسی کند. این موارد می‌تواند شامل موارد زیر باشد.


استفاده از گواهینامه امنیتی SSL

بررسی صفحات تماس، آدرس فیزیکی فروشگاه و اطلاعات هویتی

بررسی برچسب اصالت و ضمانت کالا

بررسی رسیدن کالا به دست مشتری

داشتن پشتیبانی آنلاین برای راهنمایی مشتری و فروش بیشتر سایت

و…

اگر همه مواردی که باعث شود اعتماد گورخر را جلب کنید رعایت شده باشند امتیاز خوبی به شما داده و مدام از سایت شما خرید خواهد کرد. منتها خرید این گورخر با چیزی که مشتریان شما خرید می‌کنند تفاوت است. خرید این حیوان از فروشگاه شما با همکاری سایر حیوانات است که با دادن امتیاز بیشتر در گوگل، مشتری بیشتری به شما معرفی خواهد کرد.


۶- الگوریتم کبوتر گوگل Pigeon

کبوتر پرنده‌ای نیست که ریسک کند و به مکان‌های دور دست برود. اما اگر اتفاقی رخ داده و حین کفتربازی که می‌کنید، به اجبار ان را به منطقه‌ای دوردست برده و رها کنید باز هم به سر جای اول خود بر می‌گردد. این پرنده به مکان‌های آشنا و محلی علاقمند است و تب و تاب داشتن سفر خارجی و دور دست را ندارد. پس با این الگوریتم باید رفتاری داشته باشید که وی را در خانه خود نگه دارید.


با الگوریتم کبوتر، گوگل هر چه بیشتر به سمت خاص و منحصر به فرد کردن صفحه‌ی نتایج جست و جو پیش می‌رود. یعنی وقتی دو کاربر(یکی در ایران و دیگری در کشوری دوردست مثل کانادا) به دنبال یه عبارت یکسان در گوگل باشند، نتایج سرچ گوگل برای هر دو این کاربران متفاوت است. کبوتر سعی می‌کند برای هر کاربر نتیجه‌ای را که مربوط به محله وی است و نزدیکی بیشتری با وی دارد را در رتبه بالاتر قرار دهد.


در این حالت اگر شما صاحب یک کسب و کار باشید، ممکن است کبوتر را بر خلاف وفادار بودن تصور کنید. چرا که نتایج شخصی سازی شده هستند و توان اینکه از همه کشورها ورودی یکسان بگیرید ندارید. وفاداری این کبوتر برای همه به یک شکل است و هر مدیر سایتی را به یک چشم نگاه خواهد کرد. پس نباید از وی خرده بگیرید.

نکات سئو وردپرس | برترین تکنیک ها و ترفندها

اینکه سئو وردپرس چیست؟ یا به عبارتی سئو در وردپرس چیست؟ بحثی است که در این مقاله به آن می پردازیم.

در ابتدای بحث باید بگوییم که سئو یکی از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ است و هر وبسایتی برای دیده شدن نیازمند تلاش در این عرصه است. پنل های گوناگونی برای طراحی وب سایت وجود دارد که از معروف ترین آنها وردپرس و جوملاست.

با گذر زمان cms وردپرس محبوبیت بیشتری به دلیل کاربری راحتی که دارد پیدا کرد به همین خاطر بیشتر سایت های موجود بر روی این سیستم مدیریت محتوا وجود دارند و سئو وردپرس از اهمیت ویژه ای برخوردار شده است.

بگونه ای که حتی دوره های آموزشی بخصوصی هم به صورت رایگان و هم به صورت پرداختی برای آن برگزار می شود.

چرا سئو در بهینه سازی برای موتورهای جستجو ضروریست؟

اگر شما مدیر یک وب سایت وردپرسی هستید، احتمالا می دانید که بهینه سازی برای موتورهای جستجو چقدر مهم است. مهم نیست که وب سایت شما چقدر زیباست یا چگونه اقدام به ساخت آن کرده اید، در هر صورت بدون سئو فعالیت های شما به ثمر نخواهد رسید. یک وب سایت مطابق با استانداردهای سئو، شانس بیشتری برای نمایش در صفحه اول نتایج جستجو داشته و در نتیجه ترافیک بیشتری کسب می کند.

سئو همیشه در دنیای آنلاین مطرح می شود. بالاخره هر کسب و کاری میخواهد در صفحه اول گوگل قرار بگیرد و بنابراین نیاز به سئو خواهد داشت. با اینکه وردپرس دارای صدها افزونه سئو کارامد است، نکات و تکنیک های متنوعی در وردپرس وجود دارند که بایستی به آنها توجه ویژه ای کنید.

در این مطلب به بیان مهمترین ترفندهای سئو در وردپرس پرداخته ایم. در صورت پیاده سازی درست این تکنیک ها، پیشرفت فراوانی در میزان نمایش وب سایت در نتایج جستجو مشاهده خواهید کرد.

چک لیست سئو وردپرس

برای سئو و بهینه سازی سایت وردپرسی بهتر است نگاهی مختصر به چک لیست  سئو وردپرس زیر بیاندازید. هر چند لیست 13 موردی زیر برای سئوی داخلی در وردپرس می باشد که حتما باید رعایت شود:

  • عنوان صفحه سئوی مناسب برای سایت( این مورد حتما باید با کلمه کلیدی اصلی شروع شود.)
  • استفاده از پیوند یکتا
  • ثبت سایت در کنسول گوگل
  • ایجاد نقشه سایت معتبر و درست برای سایت
  • بررسی وضعیت سرعت هاست
  • نصب افزونه سئو وردپرس
  • ایجاد صفحه 404 صحیح
  • ایجاد منو در قالب سایت شامل کلمه کلیدی
  • استفاده از حداقل یک تگ H1 و حداقل یک تگ H2 ( برای محتوای داخلی سه تگ H2 کافیست)
  • استفاده از ویدئو، تصاویر مناسب و ساختار محتوایی جذاب برای نگه داشتن کاربر در سایت
  • تمرکز بر روی پاراگراف اول سایت بخصوص 100 کاراکتر اول
  • دادن لینک به یک صفحه خارجی
  • رعایت اصولی لینک بیلدینگ داخلی در سایت

تمامی موارد گفته شده اصولی کلی از سئوی داخلی برای یک سایت وردپرسی است. بحث سئوی داخلی در وردپرس بسیار گسترده تر از آن است.

 پس از انجام اقدامات بالا که برخی را باید به صورت روزانه انجام بدهید باید به فکر سئوی خارجی سایت باشید.

جمع بندی

مطمئنا تکنیک ها و نکات بسیاری در حوزه سئو وردپرس وجود دارند. اما ما در این مطلب سعی کردیم که بیان مهمترین آنها بپردازیم. ایجاد شانسی برای محتوای سایتتان، جهت نمایش در صفحه اول نتایج جستجو موضوعی مهم در بازاریابی آنلاین محسوب می شود. از این نکات بهره برده تا کاربران وب سایت را سرگرم و موتورهای جستجو مانند گوگل را ترغیب به ایجاد ترافیک برای سایت خود کنید.

ایمیل مارکتینگ چیست؟

از زمان مطرح شدن ایمیل مارکتینگ به عنوان یک روش بازاریابی، این شیوه توانسته است به یکی از روش‌های بسیار اثرگذار بازاریابی آنلاین شناخته شود. با وجود ایمیل‌های اسپم، همچنان ایمیل‌های پرمحتوایی هستند که در مسیر مشتری‌مداری و افزایش فروش ارسال می‌شوند و واقعا برای دریافت‌کنندگان مفید هستند. در ادامه به مفهوم واقعی ایمیل مارکتینگ می‌پردازیم و عنوان می‌کنیم که چرا کسب‌وکارها باید از این روش بازاریابی بهره ببرند و همچنین چگونه باید روی آن تمرکز داشته باشند؟

ایمیل مارکتینگ چیست؟

اساساً ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی هنگامی رخ می‌دهد که یک کسب‌و‌کار جهت ترویجِ محصول یا خدمات خود، پیغامی تجاری با استفاده از پست الکترونیکی (Email) به گروهی از افراد می‌فرستد، اما اگر بخواهم تعریف دقیق‎تر Email Marketing را بیان کنم خواهم گفت به ارسال ایمیل جهت گسترش رابطه با مشتری بالقوه یا مشتری فعلی، ایمیل مارکتینگ گفته می‌شود، این ایمیل‌ها معمولاً محتوای تبلیغاتی، ترویجی، پیشنهادی و ... دارند و به منظور کمک به ایجاد وفاداری، اعتماد یا آگاهی از برند ارسال می‌شوند.

جایگاه Email Marketing بر اساس اصول و تعاریف بازاریابی یکی از زیرشاخه‌های دیجیتال مارکتینگ است (دیجیتال مارکتینگ خود زیر شاخه‌ای از بازاریابی مستقیم محسوب می‌شود).

ایمیل مارکتینگ مدرن، نسبت به شیوه سنتی آن مزایایی دارد که عبارتند از:

  • در ایمیل مارکتینگ مدرن، میزان بازگشت سرمایه بواسطه کمیت‌های موجود در پلتفرم‌های ارسال ایمیل‌ها مشخص می‌گردد و کافیست که فرمول محاسبه بازگشت سرمایه را بدانید.
  • در حال حاضر به خاطر شرایط بوجود آمده در ایمیل مارکتینگ و بهبود کیفیت محتواهای تولیدی، بیش از ۵۰٪ کاربران اینترنت ایمیل‌های خود  را چک می‌کنند.
  • در شیوه مدرن ایمیل مارکتینگ، امکان شخصی‌سازی ایمیل‌ها وجود دارد که به میزان زیادی روی اثرگذاری ایمیل‌ها تاثیر گذاشته‌است و همچنین می‌توانید به سادگی اطلاعات دقیق از رفتار کاربران را بدست بیاورید.
  • امکان اتوماتیک کردن ایمیل‌ها باعث شده‌است که کسب‌وکارها راحت‌تر ایمیل ارسال کنند و از طرفی پاسخ دادن به همین شیوه هم به صورت غیرمستقیم سبب افزایش فروش کسب‌وکارها شده‌است.

سوال اول: چرا ایمیل مارکتینگ برای کسب‌وکار ما مفید است؟

هزینه: هزینه این روش بازاریابی بسیار کم است و بازگشت سرمایه آن بسیار چشمگیر است. چون شما نهایتا فقط هزینه یک پلتفورم ارسال ایمیل و نیرویی را می‌دهید که کمپین‌های ایمیل شما را مدیریت می‌کند. حتی سپردن ایمیل مارکتینگ به کمپانی‌هایی که این کار را انجام می‌دهند، هزینه چندانی دربر ندارد؛ البته در نظر داشته باشید که کمپانی‌های کمی در ایران این کار را روی اصول انجام می‌دهد.

فاکتور موفقیت: ایمیل‌ها بوجود آمده‌اند که به دست مخاطب ایده‌آل شما برسند. اگر به درستی در ایمیل مارکتینگ عمل کنید، بازگشت سرمایه خوبی خواهید داشت و حتما در آن موفق خواهید بود.

قابل اندازه‌گیری و منعطف: پلتفورم‌های ایمیل مارکتینگ در حین اجرای کمپین، به شما اطلاعاتی را ارائه می‌دهند که به خوبی می‌توانید شما را در تصمیم‌گیری‌های بعدی یاری کند.

سوال دوم و مهم‎تر: چگونه می‌توانیم در ایمیل مارکتینگ موفق عمل کنیم؟

وب‌سایت Marketing Insights، بر اساس تجربیات کاربرانش اطلاعات جالبی در این مورد منتشر کرده‌است که موارد زیر برای موفقیت در ایمیل مارکنتینگ خیلی مهم عنوان شده‌اند:

 

خلاقیت: این مورد به طراحی کلی ایمیل، یعنی قالب، تصاویر و رنگ‌های بکار گرفته‌شده اشاره دارد. از طرفی خوب است که این امکان را به مخاطب خود بدهید که بتواند ایمیل را هم در HTML و هم Text مشاهده کند. زیرا هر کدام از این دو حالت نمایش ایمیل، طرفدارهای خود را دارند.

ارتباط محتوایی: هدف از ایمیل مارکتینگ، این است که پیام کمپانی خود را به مخاطب هدفمان برسانیم. برای تبدیل شدن افراد هدفگیری شده به موقعیت فروش، کافیست که محتوای درستی در تبلیغات خود بکار ببرید. در این محتوا لازم است که به نیاز و چالش مخاطب خود به صورت مستقیم یا غیر مستقیم بپردازید.

انگیزه: افراد پس از باز کردن یک ایمیل، سوالی مطرح می‌کنند: در این ایمیل چه چیزی برای من وجود دارد؟

زمان‌بندی: بسته به کسب‌وکار شما، زمان مناسب برای ارسال ایمیل متفاوت است و بیشتر به رفتار مخاطبان شما بستگی دارد. اکثر افرادی که در زمینه ایمیل مارکتینگ فعالیت می‌کنند، همواره زمان ارسال ایمیل خود را تست می‌کنند و بر اساس نرخ بازشدن ایمیل‌ها، برای زمان ارسال آنها تصمیم می‌گیرند.

محتوا: حتما نقل‌قول مشهور بیل گیتس درباره محتوا را شنیده‌اید: “محتوا پادشاه است!”

در ایمیل مارکتینگ هم محتوا نقش بسیار پررنگی دارد و باید به همه جنبه‌های آن پرداخته شود تا تاثیرگذاری ایمیل افزایش یابد. برای نمونه همیشه باید به تُن (Tone of Voice)، تیتر و همه نوشته‌های داخل ایمیل توجه کنید.

صفحه فرود: برای افزایش فروش به کمک ایمیل مارکتینگ، لازم است که از صفحه فرود استفاده کنید. درنظر داشته باشید که صفحه اصلی وب‌سایت شما یک صفحه فرود به حساب نمی‌آید و در حد امکان باید مخاطب را محدود کنید تا عمل مورد نظر شما را انجام دهند.

ایمیل مارکتینگ برای هر کمپانی از هر صنعتی، مفید است و فقط کافیست که دو مورد را در آن رعایت کنید:

  • ارسال اسپم را فراموش کنید؛ زیرا به برندینگ شما آسیب می‌رساند و تاثیر مثبتی نخواهد داشت.
  • بهینه‌سازی، بهینه‌سازی و باز هم بهینه‌سازی را فراموش نکنید.

چه کسب و کارهایی از ایمیل مارکتینگ استفاده می‌کنند؟

اغلب سازمان‌هایی که حضور آنلاینِ پر رنگی دارند به دلیل این که برای مشتریانشان طی کردن مسیر از ایمیل به صفحه محصول تنها با یک کلیک میسر می‌شود، ترجیح می‌دهند از ایمیل مارکتینگ استفاده کنند. رقابت میان سایت‌های E-Commerce (تجارت الکترونیک) شدید است و بازاریابی ایمیلی برای آنها روشی ثابت شده به منظور درگیر کردن مشتری و ایجاد تمایز با دیگر شرکت‌هاست. البته ایمیل مارکتینگ تنها به منظور فروش آنلاین محصول کاربرد ندارد، سازمان‌های غیرانتفاعی و کمپین‌های سیاسی نیز از ایمیل مارکتینگ برای ارتباط داشتن با حامیان و اهداکنندگان بهره می‌گیرند.

هزینه‌ی پایین و سهولت اجرا، بازاریابی ایمیلی را به ابزاری تبدیل کرده که تقریباً در دسترس تمام کسب و کارها قرار دارد. یک سالن زیبایی کوچک هم می‌تواند لیست ایمیلی تهیه کرده و برای خدمات ناخن یا کوتاهی مو کوپن تخفیف ارسال کند. اندازه و پیچیدگی کمپین ایمیل مارکتینگِ این سالن ممکن است در حد کسب و کارهای بزرگ نباشد، اما اگر صاحب سالن بداند ایمیل مارکتینگ چیست و کمپین را به درستی هدف‌گیری و اجرا کند، چه بسا نتیجه‌اش برای او رضایت‌بخش‌تر از کمپین‌های Email Marketing کسب و کارهای بزرگی باشد که اجراکننده آنها نمی‌داند ایمیل مارکتینگ چیست!

اهمیت و فواید سئو سایت برای کسب و کارهای مختلف

بسیاری از برند ها و کسب و کارها می دانند که سئو لازمه کسب و کارهای آنلاین است و از مزایای به کار گیری یک استراتژی سئو مناسب کاملا آگاه هستند. سئو سایت قطعا میزان بازدید و دیده شدن یک وب سایت را بالا می برد، امّا واقعا به چه دلایل دیگری سئو برای کسب و کارها مهم و ضروری است؟

در ادامه پنج دلیل برای اهمیت سئو را توضیح می دهیم. سوای از نوع و حوزه کسب و کار شما، سئو می تواند کسب و کار شما را متحول سازد.

1.     سئو باعث افزایش ترافیک ارگانیک سایت می شود

بازدید ارگانیک بخش بسیار مهمی از عملکرد وب سایت ها است و همچنین بخش اصلی تبدیل کاربران به مشتری می باشد. گوگل پر بازدید ترین سایت جهان است و بیشتر کسانی که به اینترنت دسترسی دارند حداقل روزی یک بار از آن برای کسب اطلاعات استفاده می کنند. دیده شدن در گوگل همیشه می تواند به اعتبار برند شما کمک کند و این سئو سایت است که می تواند کاری کند که شما در گوگل دیده شوید.

2.     سئو سایت تجربه کاربری را بهبود می بخشد

تمام صاحبان وب سایت ها دوست دارند رنک ارگانیک آن ها بهبود یابد و در گوگل بیشتر دیده شوند. امّا شاید ندانند که تجربه کاربری مناسب است که می تواند سایت آن ها را به آن جا برساند. گوگل به راحتی می تواند تجربه کاربری مناسب و نا مناسب را درک کند و همین مسئله به یکی از فاکتورهای اصلی رنک دهی گوگل تبدیل شده است. اگر کاربران چیزی که می خواهند را روی سایت شما نیابند قطعا تجربه کاربری ناخوشایندی خواهند داشت و رفتار کاربر روی سایت شما نیز سیگنال های منفی را به گوگل خواهد فرستاد.

یک استراتژی سئو حرفه ای به شما کمک می کند که تجربه کاربری روی سایت خود را به بهترین حالت ممکن برسانید و از این طریق کاربر و گوگل را راضی نگه دارید.

3.     سئو موجب افزایش فروش شما می شود

یکی از بزرگ ترین مزایای خرید اینترنتی از دید خریداران این است که امکان مقایسه محصولات برای آن ها وجود دارد. در بازار رقابتی امروز، استفاده از سئو و بهینه سازی سایت و تاکتیک های مناسب می تواند برگ برنده ای برای محصولات یا خدمات شما باشد و دقیقا همین موارد می توانند منجر به پیروزی شما در این رقابت و فروش بیشتر شما شود.

4.     اصول سئو همواره در آپدیت شدن هستند

قطعا استفاده از یک استراتژی سئو کوتاه مدت در یک بازه کوتاه می تواند به برند شما کمک کند. امّا اگر سایت شما به طور منظم و دوره ای بازبینی نشود و استراتژی سئو بروزرسانی نشود، ممکن است به نقطه ای برسید که رشد شما متوقف شود.

شیوه و ترند سرچ کاربران در گوگل و همچنین الگوریتم های گوگل همواره در حال تغییر هستند و همسویی با آن ها نیاز دارد که شما نیز بروز باشید. سئو سایت حرفه ای در طول زمان به هیچ وجه شامل یک استراتژی یکسان نمی شود و ممکن است در فواصل زمانی مختلف بروز رسانی شود. همین ویژگی سئو به شما کمک می کند که تغییرات و افت و خیزهای بازار روی شما بی تاثیر باشد و فروش شما تحت هیچ شرایطی آسیب نبیند.

5.     سئو سایت نسبت به سایر روش های بازاریابی ارزان محسوب می شود

قطعا سئو سایت هزینه دارد. ولی قطعا هر چیز خوبی نیز بهایی دارد!

امّا وقتی سئو را با سایر روش های بازاریابی مقایسه می کنیم متوجه می شویم که نسبتا ارزان قیمت است و نرخ بازگشت سرمایه نیز به طور کلی بسیار قابل توجه است.

سئو به هیچ وجه هزینه نیست، بلکه یک سرمایه گذاری روی کسب و کار شما است.

نتیجه گیری

استفاده از سئو سایت برای برند و وب سایت شما همواره سودمند خواهد بود و یکی از بهترین روش های بازاریابی محسوب می شود. سئو سایت در واقع عصر جدید تکنیک های بازاریابی محسوب می شود و با توجه به بالا رفتن رقابت در کسب و کارهای مختلف، سئو نیز رو به پیشرفت است و هر روز تکنیک های جدیدی برای آن ارائه می شود.

از آنجایی که سئو و بهینه سازی سایت نیاز به دانش و تجربه ای عمیق دارد، پیشنهاد می شود که برای گرفتن بهترین نتیجه، کار سئو سایت خود را به یک تیم حرفه ای بسپارید.

تاپ سئو به عنوان یکی از برجسته ترین تیم های سئو در مشهد و سرتاسر ایران به شما کمک می کند که به اصولی ترین شیوه ممکن سایت خود را سئو کنید و به جایگاهی که لیاقتش را دارید، یعنی صفحه اول گوگل، برسید.